17 Eylül 2010 Cuma

Yine Yağmurlu Günler İçin :)

Güneşin bir yere kaybolduğu yok ama ben taktım yağmuru getireceğim yakında :)
Bugünkü şemsiye postundan sonra aa bu sene bir yağmur çizmesi alsam giyer miyim acaba diye bir düşünce bastı beni :) Yağmurlu günler için çok rahat aslında yağmur çizmeleri.. Ünlülerin de ayağında sıkça rastladığımız bu çizmeleri bu senede çok görüceğiz emin olun, çünkü şimdiden raflarda yerlerini aldılar.. Favorim Leopar desenli pembe çiçekli olan. Lakin ben giyer miyim hala kararsızım :)

Bir de yağmur babetleri var mantığı kafama pek yatmasa da yağmursuz günler için bence ideal :) Çok şirin duruyorlar baksanıza, üstelik Missİst Markasının fiyatları da çok uygun.. http://www.missist.com/
Ama ayağımda görmeden, denemeden ayakkabı alamama huyum olduğu için netten sipariş veremiyorum, inşallah bir yerlerde bulurum da şu beyaz, pembe fırfırlıyı alırım..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder