1 Eylül 2010 Çarşamba

Watsons



Ankara'dayken Watsons, meyveli, mis kokulu üstüne üstlük bir de uygun fiyatlı ürünleriyle uğrak mekanım olmuştu :) Antalya'ya kesin dönüş yaptığım zaman en çok özliceklerimden biriydi Watsons, gerçekten :) Ama o da dayanamamış olacak ki ben geldikten 2 ay sonra Watsons Antalya'da şube açtı.. :)

Watsons'daki favori ürünüm kesinlikle 'Magic Lip Stick' 4-5 TL olan fiyatına rağmen çok kalıcı üstelik Güneş koruma özelliği de var. Kendisi beyaz, dudağa sürüldüğünde bir bakıyorsun ki hokus pokuss, pespembe :) Bir ara stoklarda bulamıyordum bulunca 3 tane birden aldım :) Denemeye değer..

Bir de Watsons sayesinde keşfettiğim Rimmel Markası var.. Ürünleri çok kaliteli ve fiyatları uygun, ben gerçekten çok memnun kaldım. Pek fondöten kullanmam aslında. Denemek için Rimmel Renew&Lift Fondöten i almıştım, çok beğendim. Cildim kuru olmasına rağmen öyle pütür pütür bir görünüm bırakmıyor, krem gibi nemlendiriyor, SPF koruması da var.. 12 gün kullanımda da cildi yenileme özelliği varmış. 12 gün üstüste kullanmadığımdan ona bir yorum yapamayacağım ama cildi yumuşattığı kesinlikle doğrudur.

Watsons a bir göz gezdirmek isterseniz: http://www.watsons.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder