18 Eylül 2010 Cumartesi

'Kırmızı&Siyah Koleksiyon'


Evet, Pembe Pasaj'ın yeni koleksiyonu 'Kırmızı&Siyah'.. Rengarenk ürünlerimi ben çok seviyorum ancak herkese hitap edebilmesi adına yeni koleksiyonlar oluşturmaya karar vermiştim :) İlk olarak kırmızının çekiciliğini, siyahın asaleti ile birleştirip bu koleksiyonu ortaya çıkardım.. Her zaman yakışan bu iki renk artık benim de takıda favori renklerim olacak gibi.. Üstelik sadece takıdan ibaret değil koleksiyonum.. Kolyeler, yaka iğnesi, bilezik haricinde bir de kitap ayracım var özene bezene yaptığım :) Şimdilik bu kadar ancak yeni ürünler eklemeye devam edeceğim, ilham perileri uğradıkça ;)
=) Sevgiler..


Ooof ne pasaj a ne de buraya bilgisayarımdan fotoğraf yükleyebiliyorum bugün, sinir oldum! :(
Neyse fazla zorlamıyım zaten bilgisayarımın beyni bu aralar pamuk ipliğine bağlı gibi :)
Bir de çökerse fena olur fena :)
O zaman yeni ürünlerin resimleri bir dahaki posta..
Takipte kalın e mi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder