20 Eylül 2010 Pazartesi

Kırmızı♥Siyah Koleksiyon

Pasaj.com daki teknik aksaklıklar yüzünden hala satışa çıkaramadığım
KırmızıSiyah Koleksiyonumu geçen gün buraya da eklememiştim ne hikmetse..
Ama bu sefer azmettim ve başardım :)
İşte karşınızda :)
Ve çok yakında http://pembepasaj.pasaj.com/'da!

SİNEK KIZ KOLYE

PÜSKÜLLÜ BELA BROŞ

KALBİMİN UĞURU KİTAP AYRACI

GÖNLÜM BOĞAZİÇİ'NDE KOLYE

KIPIRTI FİYONK BİLEZİK

ASİMETRİ KÜPE

ASİL KELEBEK KOLYE

MAÇA KIZI BROŞ



Evet, ne yazık ki sonuncuya hala isim bulamadım :) Bu broşun isim annesi olacak varsa tekliflere açığım :D

2 yorum:

  1. Kalpli herşeye bayılıyorum:) Ellerine sağlık bol satışlar...

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle, her şeye yakışıyor diil mi ama :)
    Çok teşekkür ediyorum, ben de sana bol satışlar diliyorum ;)

    YanıtlaSil