13 Eylül 2010 Pazartesi

Gecikmiş Sipariş Teslimim :)


Tam bayram tatiline girdiğimiz gün gerçekleşen satışımı bugün ancak kargoya verebildim, malum kargolar da kapalı olduğu için. Ancak gecikmesi beni çok üzdü.. Gerçi satışı yaptığımda mecbur gecikeceğini de söylemiştim ama yine de hemen ellerine ulaştıramayınca huzursuz oluyorum işte :)

Satılan ürünüm Pembe Pasaj'ın 'Maviden Toka' sı. Bir beyefendi nişanlısı için sipariş verdi, gerçekten düşüncesi beni bile mutlu etti umarım nişanlısı da beğenip mutlu olur :)
Eee hediye daha bir özel olunca ben de daha da bir özenli paketledim, kalpli keseye koydum, bir de tokayla takım hediye yüzük yaptım hemen, o da kalpli minik kutuda :)



Ne diyelim, onlar ersin muradına biz çıkalım kerevetine :D

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım bol satışlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok çok teşekkür ediyorum,
    ben de sana bol bol satışlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Süper ya :) Nice nice satışlara -biliyorum biraz saçma oldu ama geceden beri ayaktayım mazur gör hehe- :D

    YanıtlaSil
  4. olsun olsun olur mu hiç, ay benimki de pek anlaşılır bir cümle olmadı zaten baksana :P
    çoook teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil