14 Ocak 2011 Cuma

Hamarat Kolye (iki:))

Ütüden dikiş makinasına, makaradan düğmeye, 
kumaştan makasa tüm detaylar düşünülerek hazırlanmış bir kolye daha.. 
Bu kolyenin bir değişiği daha önceden yapmıştım 
ve paper faces butikte sahibini bulmuştu bile çoktan :)
Ben de bir yenisini ekledim koleksiyona :)


Tasarımlarımı oluştururken kullandığım herşeyin minyatürü var neredeyse bu kolyede,
o yüzdendir belki de bu kadar sevmem kendisini :)
Unutmayın,
stok yalnızca 1 tane!
Buradan detaylı inceleyebilirsiniz..

4 yorum:

  1. iyi günler çok şeker olmuş.Bende takı tasarımına çok meraklıyım fakat bu kadar güzel materyalleri nereden buluyorsunuz çok merak ediyorum,bilgilendirirseniz çok sevinirm,ellerinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, beğendiğiniz için çok teşekkür ederim :) Ben de malzeme konusunda çok sıkıntı yaşıyorum aslına bakarsanız, Antalya'dayım ve hiç çeşit bulamıyorum :/ o yüzden ben de her gittiğimde Ankara'dan topluyorum :)) Eğer ordaysanız tüm malzemecileri detaylı tarif edebilirim :) Değilseniz pasaj.com da da çok güzel minyatür malzemeler satan arkadaşlar var, ordan da bakabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  3. sizden cevap gelene kadar bende pasjın malzeme sfsını keşfettim sonunda!=)) ben istanbulda yaşıyorum.ama pasaj.com çok yararlı oldu benim için ilginiz için teşekkür ederim=)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim ne demek, ben yazana kadar bulmuşsunuz zaten :) çok güzel malzemeler var dimi :) aslında siz tam yerindeymişsiniz, ben tam bilmiyorum ama Eminönü filan boncuk cenneti diyorlar :) oralarda neler neler bulursunuz eminim ki :)

    YanıtlaSil