20 Ocak 2011 Perşembe

Bugün 'koyu'laştım.. :)

Kendim de öyle sevdiğimden olsa gerek genelde renkli renkli, 
cicili  bicili aksesuarlar yapıyorum, takip edenler bilir :)
Hep artık daha koyu renkler de kullanıcam desem de bir türlü elim gitmiyordu :)
Bugün koyu renklerle haşır neşir oldum çokça..
Anladım ki koyu da seviyormuşum meğersem ben :)

Yaptıklarımı fotoğraflamaya başlamışken şarjım bitti :/ 
Öylece bıraktım ben de bugünlük..
Önceden yaptığım Kıpırtı Taç ın fotoğrafını güzelce çekememiştim ne zamandır.. 
Belli olmuyordu modeli fotoğrafında.
Yeni fotoğraflarını çekip ekledim şimdiler pasaja.. 

Bir de yani yaptığım Yankı Taç ı fotoğraflamama yetti ancak şarj.

Arkası yarın diyip, kaçıyorum şimdilik :)

Stok:1 adet
Fiyat:15 TL




Stok:1 adet
Fiyat: 20 TL
Kısa bir süre için ücretsiz kargo!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder