2 Aralık 2010 Perşembe

Yeni Yıl Hazırlıkları :)

Pasaj'ı takip edenler bilir artık yeni yıl temasıyla karşımızda. 
Çok renkli çok güzel bir tema olmuş, 
üstelik yılbaşı ürünlerinde fon müziğimiz bile var daha ne olsun :) 
Pasajımızı kasıp kavuran bu yeni yıl çılgınlığına ben de ortak oldum bugün :) 
Günlerdir üzerinde çalıştığım yeni yıl aksesuarlarımı bugün satışa sundum. 
Aslında aklımda bir kaç fikir daha var ama dayanamadım, yaptıklarımı ekledim bugün. 
Artık fırsat bulup yapabilirsem yenileri de ilave ederim. 
Şimdilik yaptıklarıma gelecek olursak :)


Bu küpeyi almalıyım dersiniz Pembe Pasaj'a bi tık..
Fiyatı: 10 TL
Sadece 1 tane!


Bu taç benim olmalı diyenlerdenseniz hoop Pembe Pasaj'a 
Fiyatı:18 TL
Üstelik kargo ücretsiz!!!


Bu şirin çorap kolye sizin olsun mu istiyorsunuz.. O halde şöyle buyrun :)
Fiyatı: 18 TL
ve yine ücretsiz kargo fırsatıyla!


Yeni yıla sayılı günler kala bu çizmeli broşa sahip olmak isterseniz yine bi tıkk
Fiyatı sadece 10 TL



Yeni yıl temalı bu güzel taraktan ne de güzel bir hediye olur diyorsanız buyrunuz :)
Fiyatı:20 TL
Kargo ücretsiz!


Bu kızımız da yeni yıl coşkusuna erkenden bürüne yeni yıl delimiz:)
Deli deli kulakları küpeli :)
Evinizde misafir etmek isterseniz tık tık tık 
Fiyatı yalnızca 5 TL!


Yeni yıl öncesi Pembe Pasaj'a hepinizi bekliyorum =)
Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder