14 Aralık 2010 Salı

modadanhaberinolsun'dan Pembe Pasaj Yazısı :)



Sevgili modadanhaberinolsun benden bahsetmiş blogunda. Tasarımlarımı takip ettiğinden bile haberim yokken çok güzel bir süpriz oldu bana, görünce çok mutlu oldum.
Hislerime tercüman olmuş hem de, pek güzel bir post hazırlamış, bol görselli :) 
Bir kez daha ellerine sağlık diyorum burdan :)
Özellikle bu blog camiasında tasarımlarımın çok tanınmasına üzülüyorum, evet..
Ama bunun yanısıra çok güzel gelişmeler de söz konusu tasarımlarımla ilgili.. 
Tüm hızımla devam ediyorum yeni tasarımlar yapmaya :)
Facebook sayfam vardı (buradan ulaşabilirsiniz) 
Şimdi bir de facebook profili açtım Pembe Pasaj' ıma :)
Onu da bu linkten ekleyip, tüm gelişmelerden haberdar olabilirsiniz :)

Şimdi sizi modadanhaberinolsun'un Pembe Pasaj yazısına uğurluyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder