4 Şubat 2011 Cuma

Birikmiş Haberler vs. vs. :)

* İstanbul 'paper faces' butikte de ürünlerim satılıyor biliyorsunuz.. Şimdi de Trendyol'da 'paper faces' özel satışında yer alıyor 6 adet tasarımım, 3 ü satıldı bile. Çok mutluyum :) Teşekkürler Beril :) 
Trendyol'a üye olmak için davetiyeniz =) 

* Antalya Cixmy Accesories'de ürünlerimin satıldığından bahsetmiştim ya hani, çoğu bitmiş bile.. Nasıl mutlu oldum sormayın :)

*Hani bir de çekiliş düzenlemiştim ya ben, Çılgın Eltiler işbirliği ile, onun da sonucu bugün belli olacak.  Hala katılmadıysanız hatırlatmakta fayda var. Buradan bakabilirsiniz. Hediyem 3lü incili set :)

*Bilgisayarım bozuldu. O yüzden nete pek sık uğrayamıyorum.. Blogları gezmeye vaktim olmuyor pek.. Ama iyi oldu, vistanın yavaşlığı beni bıktırmıştı artık, xp ile hızlanacağım inşallah :) Sonrasında da bol bol yeni tasarımlarımın görsellerini ekleyeceğim :)


Hepinize mutlu günler :)

2 yorum:

  1. Darısı benim başıma tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :) Darısı isteyen herkesin başına :)

    YanıtlaSil