11 Ekim 2010 Pazartesi

Hobi Odaları



Henüz sadece hobim için ayırdığım bir odam yok ne yazık ki.. Ürünlerimi kendi odamın bir köşesinde yapıyorum ancak bir gün geniş bir odamı sadece hobi malzemelerime ayırmayı çok istiyorum.. İnternette hobi odalarını gezindim şöyle bir.. Çok güzel dekore edilmiş odaların yanısıra pek güzel detaylar var.. İlla bir hobi odamız olması da gerekmez ki canım, ben de bu detayları kullanırım odamda =)Umarım bu bol görselli postta siz de işinizi kolaylaştıracak birkaç fikir edinirsiniz.
En beğendiğim odalara gelince.. En baştaki ve en sondaki benim gönlümü çeldi, renkten ötürü =)
Bir de bana göre en yaratıcı fikre gelince, bavul fikri pek tabii ki.. Nasıl da güzel toplamış malzemeleri baksanıza.  Eski bavulları çöpe göndermemek için iyi bir DIY fikri olabilir öyle değil mi ? =) Hem küçük odalar için ideal, hem de seyyar.. Nerde ilham gelirse orada yanında. Ohh ne ala ne ala.. *=]





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder